منوی دسته بندی

نت های پیانو ریچارد کلایدرمن

نت های پیانو ریچارد کلایدرمن

نت های پیانو ریچارد کلایدرمن

یکی از کارهایی که در طول یادگیری پیانو باعث پیشرفت شما در نوازندگی این ساز می شود اجرای قطعات مختلف از آهنگسازان و پیانیست های مشهور دینا است که هر کدام براساس مهارت شما و مدت زمانی که در حال یادگیری پیانو هستید برای شما قطعا سودمند خواهند بود و می توانید نت پیانو هر کدام را تهیه و اجرا کنید. در دوره ی آموزش پیانو سایت چارگاه مدرس در دروس انتهایی دوره وقتی شما با انواع تکنیک ها آشنا شدید اجرای چند قطعه ی مهم را آورده است پس از دیدن این دوره  و یادگیری پیانو تا لول استاندارد شما قادر خواهید بود نت های پیانو را بخوانید و اجرا کنید. می توانید از نت های پیانو که در سایت قرار دادیم استفاده کنید و شروع به اجرای هر کدام کنید و با تمرین منظم و شنیدن هر کدام به مهارت اجرایی خود بیافزایید.

دوره ی اموزش اصولی پیانو از پایه تا پیشرفته همین الان کلیک کنید

 

اجرای نت های پیانو قطعات حرفه ای پس از یادگیری اصولی پیانو

اجرای نت های پیانو قطعات حرفه ای پس از یادگیری اصولی پیانو

در ادامه  نت های پیانو پیانیست مشهور ریچارد کلایدرمن را قرار داده شده است شما می توانید با دانلود این نت ها قطعات این پیانیست بزرگ را اجرا و به مهارت اجرایی خود و البته به بانک قطعات خود بیافزایید! هر نوازنده ای می بایست چندین قطعه را کار کرده باشد و گاها از حفظ باشد از آنجا که برای رسیدن به حفظ کردن یک قطعه شما تمرین زیادی انجام می دهید بنابرین قطعا اجرا و حفظ قطعات زیبا و معروف می تواند به پیشرفت نواندگی شما کمک کند.

نت های پیانو ریچارد کلایدرمن برای چه کسانی مناسب است و چه کسانی می توانند آنرا اجرا کنند؟

بدون شک کسانی که در ابتدای راه نوازندگی پیانو هستند از آنجا که چیزهای زیادی باید یادبگیرند این نت ها خیلی به آنها کمک نمی کند چرا که برای اجرای نت های پیانو قطعات حرفه ای می بایست هم تکنیک های ابتدایی پیانو را خوب فرا گرفته باشید و هم به نت خوانی مسلط باشید در غیر این صورت قطعات را نمی توانید اجرا کنید این امر شما را دچار دلسردی از ادامه راه یادگیری پیانو می کند به همین خاطر مطمئن باشید که به خوبی پیانو را یادگرفته اید سپس به سراغ نت های پیانو حرفه ای بروید. برای یادگیری اصولی پیانو می توانید دوره ی آموزش پیانو و کیبورد را از سایت آموزش چارگاه تهیه کنید که هم ساعت ها ویدئوی اموزشی دارد و هم کتاب آموزشی و هم کلی تمرین مفید در سبک های مختلف در طول آموزش هم مدرس شما را با سبک های مختلف آشنا می کند.

آموزش رایگان پیانو به صورت ویدئویی همراه با مقاله آموزشی همین الان کلیک کنید

ریچارد کلایدرمن:

وی یکی از نوازندگان مشهور فرانسوی می باشد که همه وی را با آثار ماندگارش می شناسند در ایران ریچارد کلایدرمن بسیار شناخته شده است و طرفداران بسیاری دارد.

پدر ریچارد کلایدرمن یک معلم موسیقی بود به همین خاطر وی پیانو را در ۵ سالگی نزد پدرش فراگرفت . در ۱۲ سالگی در کنسرواتوار پاریس شرکت کرد و در ۱۶ سالگی با رتبه ی اول فارغ التحصیل شد.وی خوانندگان مطرح دهه ی ۷۰ را نیز با پیانو همراهی کرده است.

نت های پیانو ریچارد کلایدرمن

نت های پیانو ریچارد کلایدرمن

وی با اثر چکامه ای برای آدلین به شهرت جهانی دست یافت که چندین میلیون نسخه از همین تک اهنگ در سراسر دنیا به فروش رسید! سبک ریچارد کلایدرمن ترکیبی از موسیقی پاپ و کلاسیک است.

در ادامه می توانید نت های پیانو ریچاد کلایندرمن را دانلود کنید. این یکی از مجموعه نت های پیانو این هنرمند است که در آینده از این هنرمند نت های پیانو بیشتری را قرار می دهیم.

منبع : این مقاله متعلق به سایت آموزش موسیقی چارگاه می باشد.

 

[button color=”green” size=”medium” link=”https://www.chargah.ir/wp-content/uploads/2019/03/nothaye-piano-Richard-clayderman.pdf” icon=”” target=”true”]دانلود این مجموعه[/button]

مدیریت سایت وب‌سایت

‫2 نظر

  • سید احمد طباطبایی گفت:

    سلام ممنون از آموزشهای رایگانتون بینظیره

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *