منوی دسته بندی

دانلود ابلتون لایو ۱۰ ableton live به همراه کرک

دانلود ابلتون لایو 10 ableton live به همراه دوره رایگان آموزش موسیقی

دانلود ابلتون لایو ۱۰ ableton live به همراه کرک

دانلود ابلتون لایو ۱۰ را در ادامه پست می توانید انجام دهید. قبل از دانلود ابلتون لایو کمی به بررسی ویژگی های این برنامه بپردازیم.

در دوره ی رایگان قدم صفر انواع DAW ها را معرفی کردم. همه ی شما می دانید یک DAW چه ویژگی هایی دارند این دسته از نرم افزار ها درواقع یک استودیو مجازی هستند که امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار می دهند تا شما موسیقی دلخواه خود در سبک دلخواهتان را تولید کنید. یکی از این دسته از نرم افزار ها ابلتون لایو می باشد که در ادامه دانلود ابلتون لایو را می توانید انجام دهید.

دانلود ابلتون لایو 10 ableton live به همراه دوره رایگان آموزش موسیقی

ویژگی های ابلتون لایو:

ابلتون  یکی از نرم افزار های بسیار کارآمد در زمینه ی تولید موسیقی می باشد. شما با این نرم افزار بسیار جذاب می توانید هم آهنگسازی و تنظیم کنید و هم پروژه خود را میکسینگ و مسترینگ کنید. (در ادامه دانلود ابلتون لایو ۱۰ را قراردادم می توانید این نرم افزار را دانلود کنید)

امکانات بسیار جذاب این نرم افزار:

اگر بخواهیم از لحاظ رابط کاربری ابلتون لایو را بررسی کنیم باید بگویم که بعد از اف ال استودیو که بسیار رابط کاربری روان و راحتی دارد ابلتون لایو هم بسیار رابط کاربری ساده ای را دارد. به طوری که اگر با نرم افزار های آهنگسازی و تنظیم کار کرده باشید متوجه راحتی و سادگی این نرم افزار می شوید. همین موضوع باعث شده طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

دانلود ابلتون لایو 10 ableton live به همراه دوره رایگان آموزش موسیقی

محیط جذاب برای ویرایش و ضبط  فایل های صوتی :

تمام DAW ها یک محیطی را به شما ارائه می دهند برای ویرایش و ضبط فایل های صوتی می دهد. در این نرم افزار شما می توانید نت نویسی کنید. رکورد کنید و ویرایش کنید و افکت های مختلف صوتی را به ترک هایتان اعمال کنید همان کاری که در اف ال استودیو و یا کیوبیس یا هر DAW دیگری انجام می دهید. کافی است دانلود ابلتون لایو را انجام دهید و از استفاده این نرم افزار لذت ببرید.

میکسینگ و مسترینگ:

در این نرم افزار شما می توانید پروژه خود را میکس و مسترینگ کنید و به شکلی حرفه ای موسیقی خود را تولید کنید.

دانلود ابلتون لایو 10 ableton live به همراه دوره رایگان آموزش موسیقی

سمپل ها و صداها:

این نرم افزار به شما لوپ و سمپل های مختلفی را جهت استفاده ارائه داده است به طوری که پس از دانلود ابلتون لایو کافیه نرم افزار را باز کنید و موسیقی خود را بسازید.

نرم افزار مورد علاقه دی جی ها:

جالب است بدانید ابلتون لایو نزد دی جی ها بسیار پرطرفدار و محبوب است به خاطر ویژگی های بسیار منحصر به فردش نسبت به بقیه ی نرم افزار ها به همین دلیل خیلی از دی جی های معروف این نرم افزار را یک نرم افزار کارآمد و قوی می دانند. برای دانلود ابلتون لایو ۱۰ به انتهای پست مراجعه کنید.

 

آیا این نرم افزار من را آهنگساز می کند؟ آیا این نرم افزار نسبت به کیوبیس و اف ال استودیو قوی است؟

بارها و بارها این موضوع را گفته ام که نرم افزار موسیقی فقط یک استودیو مجازی است برای پیاده سازی ایده هایتان پس این که فکر کنید فقط با یک نرم افزار شما موزیک پروداکشن می شوید تصوری اشتباه است. تمام نرم افزار های تولید موسیقی در دنیا موزیسین های حرفه ای دارند و پروژه های قوی با این نرم افزار ها تولید شده است درواقع چیزی که مهم است اون دانش و مهارت شما در آهنگسازی است که قابل پرورش و یادگیری است. پس کافی است یکی از DAW ها را انتخاب کنید و دانش و مهارت خود را بالا ببرید و اصولی آهنگسازی و تنظیم را یادبگیرید . یادگیری تئوری و هارمونی و اصول آهنگسازی و تنظیم مواردی هستند که بسیار به پیشرفت اصولی شما کمک می کند.

برای شرکت در دوره ی رایگان قدم صفر آموزش موسیقی کلیک کنید.

 

مشخصات فایل دانلودی:

پسورد فایل: www.chargah.ir

نسخه ویندوز: ۶۴ بیتی

کرک: دارد

ورژن: ۱۰٫۱

حجم فایل:۱٫۷۹ گیگ

براساس آنچه که در فایل تکس توضیح داده شده است نرم افزار را نصب کنید.

[button color=”green” size=”medium” link=”https://www.chargah.ir/wp-content/uploads/Ableton/Ableton.Live.10.1.x64[Www.Chargah.ir].zip” icon=”” target=”true”]Download Click[/button]

 

مدیریت سایت وب‌سایت

یک نظر

  • سارا گفت:

    👌👌👌

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *