کاربرد اکولایزر و تکنیک های مهم آن در میکس و مهندسی صدا
آپدیت جدید دوره ی آموزش تخصصی اکولایزر (سری دوره های میکس)

آپدیت فصل۴ دوره ی اکولایزر (سری دوره های میکس)

آپدیت فصل4 دوره ی اکولایزر (سری دوره های میکس)Reviewed by مدیریت سایت on Dec 22Rating:

آپدیت فصل چهارم دوره ی آموزش تخصصی اکولایزر 
خدارو بسیار شکر میکنم چراکه هر وقت دروس هرکدوم از دوره هام رو می خوام بروز کنم کلی ایده ی خوب بهم میده تا بهترین دروس رو با بالاترین کیفیت آموزشی برای علاقمندان به موسیقی آماده کنم به شخصه وسواس بسیاری دارم نسبت به تک تک مطالبی که در دوره هام میگم چراکه معتقدم کسی که آموزش میده مسئولیت بسیار سنگینی داره در قبال واو به واوی که آموزش میده به خاطر همین همیشه سعی میکنم با وسواس بسیار زیادی آموزشهام رو آماده کنم و تا به اینجا خدارو بی نهایت شکر میکنم که بهم کمک کرده تا همیشه بهترین ها رو برای شما آماده کنم …

اما آپدیت فصل چهارم دوره ی اکولایزر:

در آپدیت فصل جدید دوره ی اکولایزر وارد کاربرد اکولایزر در میکس شدم تکنیک ها و مفاهیم کاربردی استفاده از اکولایزر ها رو به طور کامل و البته کاملا باکیفیت و منحصر به فرد آموزش دادم پنج درس از این فصل رو در این بروز رسانی آماده کردم ضمن اینکه برای اولین بار تمریناتی بسیار مفید رو در استفاده از اکولایزر ها طراحی کردم که در پنل عزیزان قرار می گیره…

کاربرد اکولایزر و تکنیک های مهم آن در میکس و مهندسی صدا
آپدیت جدید دوره ی آموزش تخصصی اکولایزر (سری دوره های میکس)

لازم به ذکر که دوره ی اکولایزر تنها دوره ی مرتبط با میکس سایت چارگاه هست که در اون به صورت کاملا تخصصی اکولایزر و کاربرد های اون بررسی شده این دوره تنها دوره ای هست که در اون کاملا علمی و تخصصی به اکولایزر و کاربردهای اون پرداخته شده…

با تشکر
سینااسحاقی

دروس جدید این دوره در پنل همه ی عزیزانی که این دوره رو تهیه کردن قرار گرفته عزیزان میتونن از طریق پنلشون این دوره رو تهیه کنن …

عزیزانی هم که میخوان این دوره رو خریداری کنن میتونن از طریق فروشگاه سایت اقدام به خریدن این دوره کنن..

دانلود ویدئو کلیک

همچنین ببینید

آپدیت فصل جدید دوره تخصصی اکولایزر

آپدیت دوره ی اکولایزر(سری دوره میکس)

آپدیت دوره ی اکولایزر(سری دوره میکس)Reviewed by مدیریت سایت on Jun 6Rating: سلام دوستان امیدوارم …

4 نظر

  1. درود بر شما”دوست عزیز بر حسب تجربه ی چندین ساله ای که در زمینه شرکت در کلاسهای سلفژ و در کل:موسیقی داشتم”میخوام به این نکته اشاره کنم که”بزرگترین و مهمترین علت اثرگذاری یک مطلب و یا یک درس”اصل وجودی اون مطلب و هنرجوهای اون نیستند بلکه امروزه مهمترین و اصلی ترین شاخصه آموزش در هر زمینه ای “روش و متد آموزشی اون مطالب هستش که فرجام زشت و زیبای کار رو تعیین میکنه”یعنی”اشراف یک مربی و یا استاد بر سواد و علومی که قصد آموزشش رو داره”یک چیز هستش”اما بکارگیری روشی برای هرچه بهتر القاء کردن اون علوم به هنرجو و مخاطبین”یک چیز دیگس.ما امروز کسانی رو داریم که سالهاست که در زمینه های مختلف هنری و علمی فعالیت دارن”اما قادر به ارائه درست و صحیح اون مطالب به افراد دیگه نیستن.و موسیقی نیز سهم بسیاری در این اجحاف داره.و بنظر من یک مدرّس باید ابتدا یک روش آموزشی درست و کاربردی و مطابق با ذهن و فرهنگ و خط فکری هنرجویانش رو با توجه به متد روز انتخاب کنه در صورتیکه کمترین امکان خطا توش وجود داشته باشه و علم روانشناسی ثابت کرده هر شخصی یک راه و روش مخصوص به خودش رو در زمینه دریافت و یادگیری موضوعات داره”پس ما باید روشی رو انتخاب کنیم که بیشترین استفاده رو داشته باشه..من بشخصه میدیدم که توی آموزشگاههایی که برای یادگیری موسیقی میرفتم”از هر ۲۰ هنرجو فقط ۱۰″ نفر بودن که میتونستن کار رو بصورت تقریبا درستش یادبگیرن”اما این تازه ابتدای کاره”و از اون ۱۰ نفر فقط ۳″ یا ۴ نفر هستن که در این پروسه میمونن و فعالیتشون رو ادامه میدن”و بزرگترین مشکلی که هنرجوها رو دلزده میکرد”استفاده از الفاظ و نامهای قلمبه و سلمبه بود”در صورتیکه هنرجوی مبتدی هیچ چیزی از اونها نمیدونه”که این میتونه زمینه ارتداد هنرجوهارو از ادامه فعالیت فراهم کنه”یعنی انگار استاد داشت یه رُمان انگلیسی رو برای هنرجوها قرائت میکرد”و توجه کردن به معنی اسم ((مبتدی))مهمترین بخش کاره”چون متاسفانه بیشتر مدرسین ما در تمامی حوزه های آموزشی برداشت و درک درستی نسبت به کلمه ی مبتدی ندارن و یعنی یک استاد در حد فهم و اطلاعات خودش شروع میکنه به یه شخص آماتور که هیچ چیزی از اون دانش نمیدونه”آموزش دادن”و نتیجش همین دلزدگی و انزجاریه که بچه های ما از مدرسه و تحصیل دارن”و یا همین اوضاع تاسف بار موسیقی کشورمون” که افراد موسیقی رو یا بصورت ترقص میشناسن و یا یک ملودی خونی با یکسری متن های هرزه و ابلهانه که بهش شعر میگن.چون اساتید ما با بی توجهی به شیوه ها و متدهای درست آموزشی” دارن بجای آموزش فقط “استعداد رو در ذهن هنرجویان مشتاق و مستعد از بین میبرن”و من بشخصه چند سال رو با اشتیاق تمام صرف یادگیری موسیقی کردم اما در انتها بدون هیچ نتیجه ای با دلزدگی تمام ازش خارج شدم و از خیرش گذشتم و الان بدون اینکه حتی اسم نت هارو بدونم”ساز پیانو و گیتار و کمی هم عود رو بصورت خوآموخته و تقریبا حرفه ای مینوازم..در زمینه موسیقی الکترونیک هم رو در فضای مجازی میبینیم که در هیچکدوم از آموزشهاش حتی بدوی ترین و ابتدایی ترین اصول آموزش رو نمیدونه”و اصلا علم به مباحث آموزشی نداره و فقط چیزی رو که از کلیپهای خارجی اف ال استودیو فهمیده رو با یه زبون الکن و گنگ داره قرقره میکنه”بدون اینکه بفهمه که داره به یکسری اشخاص مبتدی آموزش میده.و من از شما خواهش میکنم با اینهمه زحمتی که در زمینه اموزش متحمل میشین”سعی کنین مبنای اول کارتون رو روی پیداکردن و سپس استفاده از یه روش درست و تفهیمی بگذارید تا بتونین ثمره ی این زحمات رو ببینید(سپاس از شما..

  2. سلام. خسته نباشید.
    ببخشید میخواستم بودنم چطور میشه از طریق کامپیوتر وارد رشته مهندسی صدا شد؟
    با تشکر از سایت خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *