منوی دسته بندی

آموزش پیانو به زبان ساده همراه با کتاب آموزشی پاسخ سوالات متداول در مورد دوره ی پیانو

آموزش پیانو

آموزش پیانو به زبان ساده همراه با کتاب آموزشی پاسخ سوالات متداول در مورد دوره ی پیانو

از آنجا که سوالات پیرامون دوره ی آموزش پیانو به زبان ساده بسیار زیاد هست در این پست میخواهم به همراه یک ویدئو پاسخ سوالات مهم راجع به این دوره را بدهم در ابتدا بپردازیم به مزیت های یادگیری پیانو شاید خیلی از شما ندانید که یادگیری این ساز چقدر می تواند به شما کمک کند البته در مقاله ای دیگر در سایت این موضوع مفصل بررسی شده است.

یادگیری ساز پیانو چه مزیت هایی دارد؟

پیانو یکی از سازهای مهم در جهان می باشد. برخلاف تصور خیلی ها این ساز یکی از توانمند ترین سازها برای اجرای قطعات می باشد. آهنگسازان و تنظیم کننده ها همیشه این ساز را به عنوان ساز اصلیشان انتخاب می کنند. اما چرا این ساز؟ 

  1. می توانید تعداد زیادی نت های مختلف را همزمان اجرا کنید. توانای اجرای همزمان نت ها در پیانو باعث شده پیانو بهترین ابزار برای اهنگسازی و تنظیم یک قطعه باشد. چرا که شما با این ساز می توانید ملودی اجرا کنید و برای ملودیتان همراهی مناسب تنظیم کنید. در دوره ی رایگان قدم صفر آموزش موسیقی به این نکته اشاره شده است.

  2. یک ساز سولوی کامل است! می توانید یک آهنگ کامل را بدون نیاز به ساز دیگری به تنهایی اجرا کنید. این ساز توانایی اجرای سولوی قطعات را دارد. بسیاری از قطعات تنها برای این ساز نوشته شده است. در دروه ی آموزش پیانو به شما یاد داده می شود چگونه یک قطعه را با پیانو اجرا کنید.

  3. بهترین ساز برای همراهی! یکی از مزیت های یادگیری ساز پیانو این است که شما می توانید انواع ساز ها را با این ساز همراهی کنید نه تنها سازها بلکه خوانندگان را نیز می توانید به تنهایی بدون آنکه ساز دیگری باشد ، همراهی کنید. در دوره ی آموزش پیانو انواع همراهی ها آموزش داده شده است.در سبک های جاز و راک پاپ و… این همراهی به همراه تمرینات عملی کامل آموزش داده شده است.

  4. با این ساز تقریبا هر قطعه ای را می توانید اجرا کیند. همان طور که در بالا گفته شد این ساز توانایی اجرای یک قطعه ی کامل را دارد.

  5. یک قطعه ی کامل را می توانید با ساز پیانو بسازید و تنظیم کنید. وقتی به خوبی در آموزش پیانو این ساز را یادگرفتید. می توانید با این ساز خودتان قطعات را بسازید و تنظیم کنید. با داشتن دانش تئوری،هارمونی،آهنگسازی و تنظیم با این ساز دیگر نگران ساخت و تنظیم قطعات نباشید. کافی است پشت ساز بنشینید و با ذوق هنری خود قطعه ای را بسازید. فراموش نکنید بسیاری از آهنگسازان بزرگ تاریخ موسیقی پیانیست بوده اند.

سوالات در مورد دوره ی آموزش پیانو:

آموزش پیانو به زبان ساده همراه با کتاب آموزشی پاسخ سوالات متداول در مورد دوره ی پیانو

برای تهیه ی دوره ی آموزش پیانو کلیک کنید

اولین سوالی که دوستان راجع به دوره ی آموزش پیانو پرسیده بودند این بود که آیا این دوره باکیفیت هست یا خیر مثل بقیه ی دوره های آموزش پیانو می باشد؟

در این دوسالی که در زمینه ی آموزش داریم فعالیت می کنیم همیشه یک قانون داشتیم اونم این بوده که هر آموزشی که بخواد وارد سایت بشه چه رایگان چه به صورت دوره باید از لحاظ آموزشی استاندارد باشه بنابرین وقتی صحبت از استاندارد آموزشی می کنم به این معنی نیست برای ما اسامی مهم باشه اینکه مثلا فلان موزیسین معروف درس داده برای ما استاندارد یعنی اینکه هر کسی که دوره ها رو نگاه می کنه هر مطلبی که میخواد باشه کاملا یادبگیره بنابرین وقتی ما دوره ای را میخواهیم قرار بدیم در سایت حتما از لحاظ آموزشی باکیفیت هست بنابرین ما در سایت آموزش چارگاه به هیچ عنوان هر آموزشی را قرار نمیدهیم مگر اینکه اون آموزش استاندارد باشه خب دوره ی آموزش پیانو به زبان ساده هم همچنین ویژگی رو داره و هر دوره ای که از نظر ما استاندارد باشه قطعا در سایت قرار خواهد گرفت..

دوره ی آموزش پیانو به زبان ساده متفاوت ترین و خاص ترین دوره است:

خب همان طور که میدونید این دوره زیر نظر سایت آموزش چارگاه ترجمه و زیر نویس شده این دوره هم کتاب آموزشی داره حدود ۶۰۰ صفحه که کاملا ترجمه شده و هم ساعت ها فیلم آموزشی که واقعا انقدر حجم این دوره زیاد هست که چند ماه طول میکشه یک نفر تمام کنه پس این اولین مزیت این دوره هست که مثل خیلی از آموزش های دیگر نیست که خیلی سریع مطالب رو بگه و عبور کنه کاملا مدرس باحوصله تمام آنچه که نیاز دارید را آموزش میده…

ویژگی بعدی این دوره اینه که سبک های مخلف از جمله به جاز و بلوز و کلاسیک پرداخته بیشتر دوره های آموزشی همیشه حول یک سبک آموزش داده می شود اما در این دوره شما به شکلی کاملا ساده و نتیجه بخش به این سبک ها پرداخته …

انواع همراهی ها در دوره ی آموزش پیانو به زبان ساده آموزش داده شده است در سبک های مختلف قطعا این موضوع همیشه برای یک نوازنده چالش برانگیز است که در این دوره به این موضوع پرداخته است…

انواع آکورد ها از تریادها ،هفتم ها، پنج صدایی به بالا و…. به صورت کاربردی آموزش داده شده است..

آموزش پیانو به زبان ساده همراه با کتاب آموزشی پاسخ سوالات متداول در مورد دوره ی پیانو

آیا این دوره برای کسی که قبلا پیانو کارکرده است مناسب است؟

مطالب و نکاتی که مدرس در دوره آموزش پیانو به زبان ساده می دهد نه تنها برای نوازندگان مناسب، بلکه برای علاقمندان به آهنگسازی و تنظیم هم مناسب است علاوه بر این موضوع شاید شما به عنوان یک هنرجو چندین اتود و کتاب را اجرا کرده اید اما همچنان نمیتوانید به صورت بداهه و کاربردی با پیانو قطعه ای را اجرا کنید این دوره اما نه تنها برای این دسته از دوستان یعنی کسانی که پیانو کارکرده اند مفید است بلکه باعث تقویت جنبه های کاربردی و عملیشان می شود …

این دوره چند فصل دارد:

دوره ی آموزش پیانو دارای ۹ فصل مفصل می باشد که در هر فصل تکنیک ها و نکات مهم نوازندگی پیانو به شکلی مفصل آموزش داده شده است. نکته ی مهم راجع به این دوره تعداد زیاد درس ها می باشد از آنجا که نکات بسیار زیاد است مدرس تمامی نکات مهم نوازندگی را در ۳۶۰ درس و البته یک کتاب با بیش از ۶۰۰ صفحه آموزش داده است. اگر کسی بخواهد این دوره را به شکلی اصولی ببیند یعنی هم تمرینات آن را انجام دهد و هم نکات آموزشی مثل دیدن با فاصله ی زمانی دروس را رعایت کند بدون شک این دوره وی را به یک لول استاندارد می رساند. از همه مهمتر دید شما را در موسیقی قطعا وسیع تر می کند. در این دوره شما دیگری نگران این نباشید که مثلا در موسیقی جاز چه چیز هایی را باید رعایت کنید! چرا که در این دوره به شما کامل نکات مهم سبک ها آموزش داده شده است.

متدی خاص و استاندارد آموزش پیانو به زبان ساده:

از جمله ویژگی های دیگر دوره ی آموزش پیانو به زبان ساده متد خاص و بسیار استاندار آموزش پیانو است. در دوره ی آموزش پیانو مدرس با تجربه ای که دارد متدی را در پیش گرفته است که شما وقتی از صفر شروع می کنید به یادگیری پیانو خیلی زود پیشرفت را در جلسات ابتدایی می توانید در خود ببینید. در این دوره تمرینات با سه سطح ساده،متوسط و سخت می باشند. نکته ی قابل توجه در این مورد این است که مدرس خود تمرینات را انجام می دهد و یکبار نکات هر تمرین را به شما عملی نشان میدهد سپس شما تمرینات را انجام می دهید.این بسیار می تواند در یادگیری سریع شما تاثیر بگذارد. چرا که هر تمرین به منظور یادگیری تکنیکی خاص است بنابرین وقتی شما نحوه ی انجام تمرینات را به شکل عملی می بینید و سپس خودتان انجام می دهید، یادگیریتان چند برابر می شود.

مدیریت سایت وب‌سایت

‫2 نظر

  • مهدی مهرفر گفت:

    سلام خیلی ممنون از مطالب خوبتون یه سوال داشتم من ارگ دارم و فعلا نمیتونم پیانو تهیه کنم آیا با صدای پیالنوی ارگ میتون آموزش پیانو را شروع کنم ؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *